F*ck you snow

Hej

Jag vaknade idag med att det snöade allvarligt tar detta aldrig slut men nu ser det ut att vara på bätringsvägen ändå. Innan kollade jag på lite snygga kläder från nelly.se mamma vill inte köpa kläder just nu för att jag ska få jeans för att jag upptäckte att dom jag hade idag hade ett hål i sig opps men oj vad jag "babblar". Men allvarligt jag måste allvarligt ha en jumpsuit innan sommarlovet börjar. Här är dom jag såg på nelly.

Angeleye - Sleeveless Jumpsuit

Pepa Loves - Lois Playsuit

Den ena kunde man inte få upp och den andra fanns det bara stor storlek.
Idag blev det heller ingen sång min sånglärare var sjuk men jag hade ändå glömt mina papper opps.

xoxo/Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0