omg

Hej

Idag har jag ridit  kul jag red på en häst som heter Venita (mamma hästen).Det var kul. På söndag ska jag rida igen för att jag missade en lektion för att jag var sjuk.
Nu kollar jag lite halvt på Greys anatomy innan kollade jag på glee en av dom bästa programet.
En bra ny låt.


Våran lärares mamma har typ dött så vi har haft vikarie jätte länge.

Nu kommer vi till omg:et.
Okej min kompis berättade för mig att Justin Beiber har gjort en jätte dyr operation för att operera adams äpplet så att han har en ljus röst hela livet. Jag vet inte om detta är sant om det är så är det as knäppt och läskigt. Jag tor inte att det är sant men om är det lite extremt han kommer ångra sig när han är vuxen.

xoxo/Emma




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0