Tråkig dag

Hej
Idag har jag inte gjort någotting.Förlåt att jag inte bloga igår men han inte.Igår var jag på Emmas och Mathildas kalas.Det var bra och roligt.Nästa kalas jag ska på är Ellinors kalas.Synd att det är en del som inte kommer.Men om det är sommarlov så är det ofta några som är bortresta jag ska till stokholm i sommar.

Nu vet jag inte vad jag ska skriva om som typ alltid händer just  nu men det är ju sommarlov.Då brukar inte så  ycket hända dom första och sissta dagarna.Men jag kom på en ide för att få deta inlägg långt.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nu blev det allt längre

Kram


Kommentarer
Postat av: Felicia

Haha, fuskare :P

2010-06-19 @ 14:52:50
URL: http://feliziaa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0