Hej <3

Hej

Nu idag blir det spa till skolan  imorgon.Igår hadde vi fest hemma.Pappa har bokat hus i trysil nu också.

Här är lite bilder på det från förra året.


bild på lyften som kommer till min favo backe.

Jag precis i burjan av min favo backe.Det är derför den ser grön ut där.Men den är röd.


bild på vägen hem från sissta dagen.
Pappa åkte över till andra backen brevid och tog den.

ockås bild på min favo backe.


En lyft till andra sidan fjället tror jag.

Har ingen anig var det är.



Carl



Kommentarer
Postat av: ella

Lyften går till andra sidan bärget förlåt att jag skrev fjället istället.

2010-08-23 @ 12:50:01
Postat av: Felicia

Kul med bilder som ni tagit själva!! Heter det inte lift förrästen?

2010-08-23 @ 17:41:46
URL: http://feliziaa.webblogg.se/
Postat av: ella

Vet inte jag bara jissa på det ordet

2010-08-23 @ 22:08:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0