Öppet hus

Hej och hallå

Imorgon fyller jag år så kul hoppas att jag får en one piece (annars kommer jag att döööö). Idag hade vi spanska prov det gick ok. Vi fick tillbaka No prov det gick rätt bra. Vi har haft öppet hus i skolan idag lite tråkigt ville ju gott på gymmet idag kan ju inte gå imorgon men men. På lördag skriver jag nog vad jag fick. Nu måste jag snart gå lägga mig annars kommer jag dö imorgon för pappa ska åka till Växsjö eller nått så måste gå upp tidigare så han också får vara med på morgonfirandet. Nu skrev jag väll tillräckligt bruckar skriva så lite annars och nu skriver jag bara almänt babbel men aja.


Jag vet sååå gullig. Jag lägger upp väldigt många bilder av honom men då blir man ju glad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0