fredag

Hej

Ifag fick vi sluta extra tidigt för att våran so lärare släpte oss ca. 30 min för tidigt. Så vi frågade vår gympalärare ifall vi fick gå hem istället för att sitta och vänta på att lektionen skulle börja. Sen gick jag på Zumba med Ella. Imorgon ska jag ha fest det kanske inte var den smartase dagen att ha fest på för att typ alla är bortresta men några kommer men då kanske man lär känna varandra lite mer. Såg på idol helt sjukt att Pär har skaffat mustach han är as rolig för han säger hela tiden fel saker lol. Skönt att Linni åkte ut jag hatar hennes röst det låter faktiskt inte bra. Jag läste på en blogg att hon tar manliga hormoner. Föresten älskar den reklamen med Maria Montazami reklamen för typ någon resebyro med sitat som  kärleken faller inte på trädet den måste gödlas inifrån och när kommer till öknen då hittar man sand då är det dags att promenera klockrent hon har licksom kommit på det alldeles själv.



Oj vad långt inlägg undra ifall någon orkar läsa det jag orkar inte läsa såna hära långa inlägg oupsi.

Godnatt


Kommentarer
Postat av: Felicia

Jag orkade, haha! :)

2011-10-29 @ 10:19:30
URL: http://feliziaa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0