Ridläger

Tjena bena

Idag ha jag varit på ridläger kul jag fick rida på Pountus han tappade typ nästan sin sko så läraren fick stå och banka i nya spikar. Imorgon ska vi rida ut. Jag är as störd på mina hörlurar dom glapar jag måste sitta och hålla i kontakten för att detska låta i hörlurarna. Nu måste jag göra franska läxa och städa mitt rum (min kusin ska sova där och det är ett bombnedslag). Jag blir så himla irriterad på henne hon måste städa rummet annars får hon inte använda datorn och jag vill chatta med henne (om bland annat Ulrik och min nya idol Harry Styles hehe). På lördag får jag en chans att ha på mig min Ulrik Munther tröja, hoppas att han skriver autografer. Jag måste läsa ut min bok den är så roligt men ändå syng för att den serien är slut det kommer inte komma nån mer bok Love vampire academy. Nu orkar jag inte skriva mer.


Min nya crush.

Hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0