My christmas presents

Här kommer de flesta av  mina julklappar.

Från Ella
Tack det var gulligt.



Från typ familjen och så.





Ja mamma har stavat fel på converse hehe.



























Det är en kalender med bilder på 1D.



En högtalare





Jag fick också ett strykjärn men blev as sur så vi ska lämmna tillbaka den och jag tror att jag ska köpa Björn Borg trosor istället.

Jag fick också gå på genrepet på melodifestivalen i gbg med kusinen. Jag fick säkert mer saker men jag glömde säkerty nått nu komm jag tex på att jag fick två nagellack men jag orkar inte gå upp och ta kort på de nu.

Kramar/Emma

P.S sugiga bilder jag vet men orka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0