19 Oktober 2010

Hallå

 

Idag har vi haft elevens val.
På morgonen skulle vi ju kolla på en film om historia men vi fick se en som heter




den handlar om 

Tretton är en skildring av en flickas smärtsamma väg in i vuxenvärlden. Den skakar om och gör betraktaren plågsamt medveten om tonåringars allt större utsatthet i vårt moderna samhälle. Vi följer Tracy som influeras av den tuffa och populära Evie. Snart blir hennes liv okontrollerbart och Tracys mamma, Mel, försöker förstå hennes dotters radikala förändring, men hon har egna problem att brottas med.

 källa CDON.com

Nikki Reed(Rosalie i Twilight) och Vanessa Hudgens(Gabriella i High school musical)var med i filmen.
Jag läste i Julia att den handlar om Nikki Reeds riktiga liv.

Jag tyckte att det var konstigt att dom var lika gammla som jag och tog droger m.m.
Jag fick ont i magen av filmen.


Sen så skulle vi till Röhsska museet med mode grejen det var ok.

Sen blev det lite rörigt med bussarna men det löste sig.

xoxo/Emma


Kommentarer
Postat av: M A T H I L D A - http://mmiah.blogg.se

Den filmen var rätt konstig! ;)

2010-10-23 @ 21:51:06
URL: http://mmiah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0