13 år

Hallå

Om ni undrar varför jag skrev 13 där uppe ↑ är det för på Torsdag fyller jag just 13.
Jag har önskat mig en egen data och lite andra saker.

Jag har funderat om jag ska bli medlem på Face book.

Den bästa låten just nu.



Idag har jag ridit, kul men dom har älgjakt så vi kunde inte rida ut i skogen.

Snart är det ju Helloween, jag längtar.
Jag tror att jag ska vara en pumpa (om det finns) annars en vampyr, inte sånna i Twilight.
Vad ska ni vara (svara gärna).

Jag började med min bok igår nu har jag typ bara 5 sidor kvar.

Boken ↓.

 


Den är jätte bra.

Kram
Emma



Kommentarer
Postat av: Anonym

Carl är ofta en vampyr eller drakulla

Men jag är månens drotning eller vad det nu heter.

2010-10-17 @ 17:19:22
Postat av: M A T H I L D A - http://mmiah.blogg.se

Den serien är verkligen superdupermegabra!:D ÄLSKAR DEN!<3

2010-10-18 @ 15:15:41
URL: http://mmiah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0