Hej <3

Igår var det eurovisionsongcontest.Jag tyckte best om frankrike och tyskland och albanien.


Nu längtar jag till somarlovet jätte mycket föra året hadde jag et väldigt skönt och bra sommarlov.Då var jag i mitt favoritland frankrike.Vi var mest i franska riviäran jag älskar det stället.Där är det palmer stränder med höga vågo och lyxiga shopingcenter.Min favorit stad i frnska riviäran är Canes.Här är några bilder som jag eller min pappa har tagit.

En av mina favoriter


Det var inte den största vågen jag såg
Här är några från resten av semestren



Dom var från Valgarena en by italien som jag har varit mionga gonger jag älskar den byn.


Kanske inte så svårt att veta paris


Nån by i italien

En tråkig vin gård
Ja det var de

Kram Ella♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0