Ush

Hej

Åt precis äfterätt.Åt jorgubbar med socker grädde och glass.Oftast brukar jag gilla grädde men idag smakade det skit.För sött.Imorgon blir det goare efterätt.Ni skulle bara ana vad vi ska ha till huvudrätt.Typ kyckling som man lägger i en ölburk och sen ska man lägga det i grillen.Eller något med kyckling i ölburk iallafall mins inte vad mamma sa.Jag som hoppades på kälknöl eller hur det stavas.Älskar vilt kött.

Nu vet jag inte vadjag ska göra har hafft min te paus och kollat inför det kungligabröloppetlitegranna.Dey var typ en som stog på tå på en annans mäniskas huved och samtidigt hadde andra benett vid huvudet.Typ  omögligt.Sen gjorde dom andra omänskliga saker.


En fin bild på parett.

Kram Ella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0