Traaaaaaaaaakigt :(

Hej

Imorgon ska våran klass ut på vandring TRÅKIGT. Och våran syslöjd fröken ska följa med och hon fyller år så vi ska sjunga en sång för henne som ute i skogen. Min lillebror sitter nu och stör mig med hans irreterande vän Gizur(dom är väldigt irreterande). Nu kräktes min katt Mysan hon hade rymt min lillebrorsa släpte nog ut henne.
Mysan är jättesöt hon är svart med guld spräcklig. Nu gör dom fuck you visor åt mig.
Ikväll är det Top Model. Jag hejar på Erin och Jennifer dom äger. Jag tycker att Nicole ska åka ut. 







Jennifer                              Erin





Alla deltagarna från början.


Kram Emma










 


Kommentarer
Postat av: Ella

Nicole är typ min favo nu

2010-06-07 @ 22:05:46
URL: http://loveella.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0