sorry

Hej

Förlåt att jag inte har skrivit på några dagar.

Nu har jag köpt New moon den är bra bortsett från det faktum att jag hatar Robert Pattinson. För det 1 Det ser ut som han ska somna hela tiden 2 han pratar helt lamt. Mamma och jag var och shoopade böcker igår jag köpte.

jag har läst första delen de n är jätte bra och heter Saffys ängel




 

det fans ingen större bild

 

 

Min mamma tvingade mig att köpa denna bok bäst för henne att den är bra. fast den är på svenska


Imorgon ska min katt operera sig så hon inte kan få barn.

Kram

Det var det bästa jag kunde hitta.


Kommentarer
Postat av: Felicia

Simon och Sophie och Washington D.C är jätte bra böcker :)

2010-06-23 @ 20:50:43
URL: http://feliziaa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0