Kalas

Hej

Förlåt att ajg inte skrev igår men jag han inte.Jag var ganska uptagen att skriva komentarer på Felicias tävling.Sen var jag och handlade och var på botaniska trädgården.Tyvär ramla inte någon och blev blöt nu.
Vi såg typ ett träd som blomade typ nu som hetär
Det såg lite anurlunda ut på longt håll.Det såg ut som det var näsdukar som dom hadde hängt upp.Alvarligt först trodde jag det.

Idag ska jag på kalas.Vi ska måla keramikföremål.Det ska bli kul gjorde det med innebandylaget innan.Det var roligt.Undrar vad jag ska måla nu?

 

Kram


Kommentarer
Postat av: Emma

Hej Emma och Ella jag ska slå rekord på min blogg, hjälp gärna till!!

2010-06-17 @ 22:31:57
URL: http://emmisenz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0