Inget att göra

Hej

Nu har jag precis kollat på tv.Nu har jag inget att göra.Mormor och morfar kommer och hämtar mig och Carl om 3 timmar.För mamma och pappa är på spa.När jag är där kanske jag går ut på promenad med Kaspar.För agongen gjorde jag det då var Carl med och han hadde rullskriskor på sig då och så holde han Kaspar för han slapp att åka.Gissa hur lätt det var för mig och morfar att få Kaspar att stanna.Morfar hadde också lärt Kaspar ett trick det var ganska roligt att se när han gjorde det.Men om Carl vill holla honom så får han nog inte ha roleblades på sig denna gången.För Kaspar är riktigt snabb när han springer.

Några bilder på Kaspars ras
Portugilsiskvattenhund

Deras kärlek till vatnet



Kram





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0