Det regnar

Hej
Just nu regnar det.Tråkigt om man är ute men väldigt mysigt om man är inne och kollar på tv eller läser eller något sådant.Men idag har jag kollat på min nya klass.Vi fick 2 lärare vilket jag inte gillar jag tycker det är bettre med 1.Klassrumett var iallafall mysigt.Föra att vara ett klassrum asså.Klassrum är inte så jätte fina tycker jag.Men anars har ag varit i skolan en ganska vanlig dag förutan att vi fick glass.Det var gott tills jag såg Rasmus ta en jättestor tugga av glassen och sen spottade han ut det och låsades att kräkas tror jag.Det så iallaall äckligt ut.Sen så tog han talriken över sitt huved som faktikt var ganska roligt att kolla på.
Just nu lysnar jag på radio och hör Calofrnia  girl songen är helt ok det finns bättre donger just nu på radio.
Aja jag har köpt sådana armband nu.Jag köpte i rosa och silver.Carl köpte i silver och svart sen bytte vi några band med varanra när vi vänta på bussen i 10 minuter.

Kram Ella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0