sjuk idag

Hej

Idag hart jag varit sjuk inte så kul jag hade huvudvärk och så. Sitter och måsta träna på geografi för hade glömt att vi hade prov på det imorgon (jag hoppas att jag är frisk men tror det) fattar inte riktigt vad vi ska träna på. Igår eller vad det var kollade jag på det nya programet Elsas värld (har ju läst böckerna tyckte verkligen om dom) det var inte bra det var inte som i boken personerna ser inte rätt ut specielt inte Hugo. Nu har jag även läst klart yttersta offret =(. Imorgon fyller min pappa år han blir 45år (tror jag lite taskig som inte kan utan till). Måste bli frisk till imorgon så jag kan gå på spinningen.

Tumblr_lslmaxywbt1r259wno1_500_large
bild:weheartit

hahaha

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0