Förlåt

Hej


Förlåt för jag inte har skrivigt på länge men har inte hunnit.Har fått så monga läxor nu när skolan har burjat.
Hadde mitt poolparty och tjejmidag igår det var jätte kul.
Sedan så stanna Felicia kvar och vi spela dator inan hon gick hem visa jag en jätte konstig låt.
Den heter typ the robots och det är ett band som heter kraftwerk som spelar den.
Märkte också att musikvideon är läskig i slutet det har jag inte tänkt på innan men igår jorde jag det.
Nu ska jag jöra franska läxan.
Har precis målat naglarna med grafittinagellack.
Så ser dom som sjunger ut typ dom ser omänskliga ut.

Fast det är mäniskor.



Ush.


Kommentarer
Postat av: Felicia

Usch, dom var jätte läskiga!!!!!

2010-09-11 @ 18:05:36
URL: http://feliziaa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0