Godmorgon

Hej

Har precis vaknat nästan.Ska äta frukost snart.
Ush nästa lördag kommer bli tråkig ska på en fest.Hos mammas och pappas kompisar och dom har ett barn som heter Linn som typ bara är 8 år gammal.Men i sommras när jag träffa henne hadde hon maskara och starkt rosa läppglans och hon tror typ att hon är jätte cool.För att hon lägger sig halv 12 på vardagarna och kollar på glee.
Asså stör mig på henne hon tyckte typ jag var konstig när jag inte hadde mer en nagellack i smink på mig.
Och så trode hon att jag var 10 år och att Carl var lika gammal som henne.
Varför jag inte hadde smink på mig var för att vi skulle bada i poolen men rätt åt henne hennes ögon blev ju skit svarta.

Aja ska inte tänka på hur min hälg kommer att bli.
Måste jöra franska läxan till imorgon har inte övart på den alls och den är jobbig.
Så jag vet iallafall hur dagen idag kommer se ut.
Tråkig


Kommentarer
Postat av: Felicia

Haha, rolig tjej :P

2010-09-12 @ 13:41:27
URL: http://feliziaa.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Nej tråkig/iriterande

2010-09-12 @ 21:50:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0